הידעתם שפייסבוק הפחיתה את שיעור החשיפה של הפוסטים העסקיים שאינם מספיק ויראליים לטעמה?
מדריך זה יחשוף בפניכם 3 שיטות שיגרמו לפייסבוק לחשוב שכל פוסט שלכם הוא ויראלי!
חשוב להבין
פייסבוק לא יודעת לקרוא פוסטים ולא יכולה להעריך את מידת העניין שבהם. הנתון היחיד שהיא מזהה הוא רמת המעורבות של הגולשים שנחשפו לפוסט ומכאן, פייסבוק מסיקה האם לפוסט יש פוטנציאל ויראלי, או לא. כך, כל שנותר לכם לעשות הוא לגרום לפייסבוק לחשוב שהפוסט שלכם ויראלי!
איך עושים זאת?
תפוצת וואטסאפ
בצעו את כל השלבים של המהלך המתוזמן הבא שיגרום לעשרות ואף מאות אנשים להגיב לפוסט שלכם. עד מהרה פייסבוק תזהה שמשהו טוב קורה ותחשוף את הפוסט שלכם בתפוצה רחבה, ללא כל תמורה!
א. צרו רשימת תפוצה או קבוצת וואטסאפ של אנשים קרובים ובעלי השפעה שמוכנים לעזור לכם ולגלות מעורבות כלשהי בפוסטים שלכם.
ב. עדכנו אותם שהיום אתם מעלים פוסט חשוב מאוד שמחייב חשיפה רחבה ובקשו את עזרתם: לייק, שיתוף או תגובה עניינית ואמינה לפוסט.
ג. ציינו את השעה שבה הפוסט אמור לעלות ועדכנו אותם שתשלחו להם קישור לפוסט כך שמבחינתם, הפעולה אמורה לקחת רק כמה שניות.
ד. הדגישו שמרגע קבלת הקישור, תגובתם צריכה להיות מיידית.
ה. אם אפשר, בקשו מהם להפיץ את הקישור לקבוצות הוואטסאפ בהן הם חברים.
שיתוף בקבוצות
בקבוצות פייסבוק חברים אנשים בעלי תחום עניין משותף. מטרת הקבוצה היא לספק להם במה ליצירת דיונים והיא מאפשרת למפרסמים לחשוף את מוצרים ושירותים המתאימים לחברי הקבוצה.
כדי שהפרסום בקבוצות יהיה אפקטיבי, הקפידו על הכללים הבאים:
א. צרו לעצמכם מראש רשימת קבוצות שכדאי לכם לפרסם בהן.
ב. בחרו קבוצות פעילות ורלוונטיות לתחום הפעילות שלכם. מידת הרלוונטיות היא הבסיס למעורבות החברים בקבוצה, ליצירת שיתופים ולייקים וליצירת פוטנציאל לפוסט ויראלי.
ג. למדו את נהלי הקבוצה: האם מותר לפרסם בה, באיזה יום, באילו שעות ומה מותר לפרסם ומה אסור.
ד. העלו פוסטים בעלי ערך, הנותנים תועלת אמיתית או מעשירים את עולמם של חברי הקבוצה.
ה. אל תגזימו במספר השיתופים בקבוצות השונות: פרסו את העלאת הפוסטים לאורך מספר ימים ואל תעלו פוסטים לכל הקבוצות בו-זמנית... פייסבוק עלולה לחשוד שאתם רובוט ולחסום אתכם לתקופה של כשבועיים.
ו. התאימו את שורת הטקסט המצורפת לפוסט לעולם התוכן של כל קבוצה וקבוצה.
תגובת "אני"
כפי שכבר למדנו במדריך זה, כשפייסבוק מזהה מעורבות גבוהה, היא מתגמלת את הפוסט שלכם בחשיפה רחבה, הרבה מעבר לקהל העוקבים שלכם.
איך תגרמו למעורבות גבוהה?
תנו לעוקבים שלכם תמריץ משמעותי ורלוונטי לעולמות התוכן שלהם, בתמורה לפעולה אחת קטנה: לכתוב בתגובות לפוסט "אני"!
תמריץ מוצלח כמו מדריך דיגיטלי, הזמנה לכנס או אירוע, מידע מקצועי וכדומה, יוביל לכמות גדולה של מגיבי "אני". כתוצאה מכך, פייסבוק תסיק שמדובר בפוסט עם מעורבות גבוהה, כלומר בעל פוטנציאל ויראלי ומכאן, השמיים הם הגבול.
*הפעלת תכונה זו מחייבת התקנת בוט פייסבוק - מסנג'ר בדף העסקי שלכם.
אינטנס תשמח לסייע לכם בנושא זה במחיר סמלי.
רוצים להתחיל לפרסם בפייסבוק בלי להוציא אפילו שקל?
השאירו את פרטיכם ותתחילו ליהנות מחשיפה מקסימלית וחינמית לפוסטים שלכם!
צרו קשר עכשיו בטלפון 072-394-03-63 או בוואטסאפ 058-6386-926
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם