Blog Layout

כך תפרסמו בפייסבוק מבלי להוציא שקל על פרסום

גיא סמג'ה • Mar 10, 2020

מדריך אינטנס לקידום חינם בפייסבוק

הידעתם שפייסבוק הפחיתה את שיעור החשיפה של הפוסטים העסקיים שאינם מספיק ויראליים לטעמה?

מדריך זה יחשוף בפניכם 3 שיטות שיגרמו לפייסבוק לחשוב שכל פוסט שלכם הוא ויראלי!


מה זה אומר פוסט ויראלי?

פוסט ויראלי הוא פוסט שמעורר עניין בקרב החברים ברשת, גורם להם להגיב, לשתף ולהיות מעורבים. 
מעורבות גבוהה זו היא המנוע שהופך כל פוסט איכותי שפרסמתם למדיום פרסומי רב עוצמה, המספק לכם חשיפה חינמית לחלוטין - בחסות פייסבוק


מדוע פייסבוק עושה זאת? 

1. פייסבוק רוצה להישאר רשת חברתיות, להמשיך ולספק לגולשים תוכן טוב ואיכותי ולא להפוך ללוח מודעות.
2. פייסבוק רוצה לעודד אתכם להעדיף קידום ממומן התורם לשורת ההכנסות שלה, על פני קידום אורגני המהווה שירות חינמי לקהל הרחב
3. פייסבוק רוצה שתיהנו מהצלחה עסקית. כך תרצו ותוכלו לפרסם יותר ובשורה התחתונה, פייסבוק תרוויח יותר.


איך גורמים לפייסבוק להבין שהפוסט שלכם מעניין ורלוונטי ושכדאי לה לגלגל אותו הלאה?

פייסבוק בוחנת את הרלוונטיות של הפוסט שהעליתם בדקות הראשונות לאחר פרסומו. אם תוך 3 דקות הפוסט שלכם אינו זוכה לכמות מסוימת של תגובות, שיתופים או לייקים, הפוסט יישאר בדף העסקי שלכם וייחשף לאחוז מצומצם מתוך קהל האוהדים שלכם, כלומר לא הוא לא ייחשף לקהלים חדשים!

מה הם התנאים הבסיסיים ליצירת פוסט ויראלי?

1. תוכן

העלו תוכן טרנדי, מצחיק ועם ערך מוסף: טיפ, הטבה, מידע חיוני ועוד.
הקפידו על כתיבה מעניינת ואל תוותרו על כותרת שיווקית מסקרנת שתגרום לגולשים לעצור על הפוסט שלכם ולקרוא אותו.
לבסוף תנו הנחיה ברורה לגולשים לבצע מעורבות כלשהי בפוסט: לייק, תגובה, שיתוף, תיוג וכדומה


2. ויזואל

צרפו לטקסט תוכן ויזואלי מעניין:
בעדיפות ראשונה העלו סרטון לייב, בעדיפות שנייה סרטון רגיל ובעדיפות שלישית, תמונה.
בבחירת תמונה העדיפו תמונה מקורית ולא תמונה ממאגר, הנראית ומרגישה כמו פרסומת ולכן צוברת פחות לייקים.


טיימינג

העלו את הפוסט מהטלפון הנייד (מבחינת פייסבוק פוסטים מהנייד הם ספונטניים ומעניינים יותר) ובשעת השיא של הגלישה בפייסבוק, (נכון להיום, בשעה 20:00.). חשוב מאוד להעלות את הפוסט בזמן אמת ולא באמצעות תזמון פוסטים לפרסום עתידי. זאת מכיוון שפייסבוק מזהה שלא מדובר בפוסט אקטואלי אמיתי ולכן אינו ראוי לחשיפה גדולה.

חשוב להבין 

פייסבוק לא יודעת לקרוא פוסטים ולא יכולה להעריך את מידת העניין שבהם. הנתון היחיד שהיא מזהה הוא רמת המעורבות של הגולשים שנחשפו לפוסט ומכאן, פייסבוק מסיקה האם לפוסט יש פוטנציאל ויראלי, או לא. כך, כל שנותר לכם לעשות הוא לגרום לפייסבוק לחשוב שהפוסט שלכם ויראלי!


איך עושים זאת?



גלו 3 שיטות שיאפשרו לכם להגיע לחשיפה של עשרות אלפי לקוחות פוטנציאלים, חינם!

תפוצת וואטסאפ

בצעו את כל השלבים של המהלך המתוזמן הבא שיגרום לעשרות ואף מאות אנשים להגיב לפוסט שלכם. עד מהרה פייסבוק תזהה שמשהו טוב קורה ותחשוף את הפוסט שלכם בתפוצה רחבה, ללא כל תמורה!


א. צרו רשימת תפוצה או קבוצת וואטסאפ של אנשים קרובים ובעלי השפעה שמוכנים לעזור לכם ולגלות מעורבות כלשהי בפוסטים שלכם.


ב. עדכנו אותם שהיום אתם מעלים פוסט חשוב מאוד שמחייב חשיפה רחבה ובקשו את עזרתם: לייק, שיתוף או תגובה עניינית ואמינה לפוסט.


ג. ציינו את השעה שבה הפוסט אמור לעלות ועדכנו אותם שתשלחו להם קישור לפוסט כך שמבחינתם, הפעולה אמורה לקחת רק כמה שניות.


ד. הדגישו שמרגע קבלת הקישור, תגובתם צריכה להיות מיידית.


ה. אם אפשר, בקשו מהם להפיץ את הקישור לקבוצות הוואטסאפ בהן הם חברים.

שיתוף בקבוצות

בקבוצות פייסבוק חברים אנשים בעלי תחום עניין משותף. מטרת הקבוצה היא לספק להם במה ליצירת דיונים והיא מאפשרת למפרסמים לחשוף את מוצרים ושירותים המתאימים לחברי הקבוצה.


כדי שהפרסום בקבוצות יהיה אפקטיבי, הקפידו על הכללים הבאים:


א. צרו לעצמכם מראש רשימת קבוצות שכדאי לכם לפרסם בהן.


ב. בחרו קבוצות פעילות ורלוונטיות לתחום הפעילות שלכם. מידת הרלוונטיות היא הבסיס למעורבות החברים בקבוצה, ליצירת שיתופים ולייקים וליצירת פוטנציאל לפוסט ויראלי.


ג. למדו את נהלי הקבוצה: האם מותר לפרסם בה, באיזה יום, באילו שעות ומה מותר לפרסם ומה אסור.


ד. העלו פוסטים בעלי ערך, הנותנים תועלת אמיתית או מעשירים את עולמם של חברי הקבוצה.


ה. אל תגזימו במספר השיתופים בקבוצות השונות: פרסו את העלאת הפוסטים לאורך מספר ימים ואל תעלו פוסטים לכל הקבוצות בו-זמנית... פייסבוק עלולה לחשוד שאתם רובוט ולחסום אתכם לתקופה של כשבועיים.


ו. התאימו את שורת הטקסט המצורפת לפוסט לעולם התוכן של כל קבוצה וקבוצה.


תגובת "אני"

כפי שכבר למדנו במדריך זה, כשפייסבוק מזהה מעורבות גבוהה, היא מתגמלת את הפוסט שלכם בחשיפה רחבה, הרבה מעבר לקהל העוקבים שלכם.


איך תגרמו למעורבות גבוהה?

תנו לעוקבים שלכם תמריץ משמעותי ורלוונטי לעולמות התוכן שלהם, בתמורה לפעולה אחת קטנה: לכתוב בתגובות לפוסט "אני"! 

תמריץ מוצלח כמו מדריך דיגיטלי, הזמנה לכנס או אירוע, מידע מקצועי וכדומה, יוביל לכמות גדולה של מגיבי "אני". כתוצאה מכך, פייסבוק תסיק שמדובר בפוסט עם מעורבות גבוהה, כלומר בעל פוטנציאל ויראלי ומכאן, השמיים הם הגבול.


*הפעלת תכונה זו מחייבת התקנת בוט פייסבוק - מסנג'ר בדף העסקי שלכם. 

אינטנס תשמח לסייע לכם בנושא זה במחיר סמלי.


רוצים להתחיל לפרסם בפייסבוק בלי להוציא אפילו שקל?

 השאירו את פרטיכם ותתחילו ליהנות מחשיפה מקסימלית וחינמית לפוסטים שלכם!

להשארת פרטים

פריצה לפייסבוק, פריצה לאינסטגרם
By גיא סמג'ה 26 Jul, 2020
המדריך לשחזור חשבון הפייסבוק שלך, בין אם הוא נפרץ ובין אם אתה פשוט לא זוכר את הסיסמה שלךצעד אחר צעד להתמודדות עם פישינג ופריצה לפייסבוק.
By my target 24 Jan, 2020
There are so many good reasons to communicate with site visitors. Tell them about sales and new products or update them with tips and information.
By גיא סמג'ה 09 Sep, 2019
מדריך אינטנס להפוך לקוח, ללקוח חוזר, נאמן ומרוצה שמביא לקוחות חדשים
Share by: