Blog Layout

כך תשמרו את הלקוחות שלכם ב 7 צעדים פשוטים

גיא סמג'ה • Sep 09, 2019

שימור לקוחות הוא החמצן של העסק. בזכותו, בעלי עסקים מצליחים להגדיל את סל הקניות של כל לקוח, להפוך אותו ללקוח חוזר, נאמן ומרוצה שמביא לקוחות חדשים. הטיפים הבאים שנכתבו מהידע והניסיון שצברנו ב-intense יעזרו לכם לשמר את הלקוחות לאורך זמן וליהנות מצמיחה עסקית בריאה ועקבית:

1. הקפידו להוסיף לרשימת התפוצה באופן קבוע כל לקוח בפועל וכל לקוח מתעניין. אל תתעצלו ואל תפספסו, כי בכל שורה ברשימה, טמון פוטנציאל עסקי משמעותי.

2. מעבר לשם, כתובת דוא"ל וטלפון, בקשו מהלקוחות מידע נוסף כגון תאריך לידה. מידע זה יאפשר לכם להציע לו הצעה שיווקית ייחודית עבורו בדיוק ברגע הנכון.

3. שימרו על קשר והישארו במודעות של הלקוחות שלכם לאורך כל השנה עם ניוזלטרים למבצעים, ברכות לחגים ועוד.

4. תקשיבו ללקוחות שלכם! אל תגידו להם מה הם צריכים, תנו להם לבטא את ה"כאבים" שלהם ותנו להם פתרון מיטבי.

5. לקוחות לא מרוצים הם חלק בלתי נפרד מעולם העסקים. זכרו שעלות גיוס לקוח חדש גבוהה פי חמש מעלות שימור לקוח קיים, לכן אל תהיו קטנוניים. טפלו בתלונה באופן מידי, פצו את הלקוח אם צריך ותגלו שהוא שומר לכם נאמנות לשנים רבות.

6. קיבלתם פנייה מלקוח ואינכם יכולים לספק לו תשובה מיידית? בקשו את פרטיו וחזרו אליו עם תשובה מאוחר יותר – גם אם אינכם יכולים לעזור לו.

7. אל תתביישו ליצור קשר עם לקוחות ולבקש מהם משוב. כן! לקוחות מאוד אוהבים ששואלים אותם ומתייעצים איתם על איכות המוצר או השירות שקיבלו מכם והם מרגישים שותפים להצלחתכם.


יש לכם רשימת תפוצה ואתם רוצים לייצר ממנה הכנסות?

צרו קשר בטלפון 072-394-03-64 או להשאירו פרטים בתחתית העמוד


פריצה לפייסבוק, פריצה לאינסטגרם
By גיא סמג'ה 26 Jul, 2020
המדריך לשחזור חשבון הפייסבוק שלך, בין אם הוא נפרץ ובין אם אתה פשוט לא זוכר את הסיסמה שלךצעד אחר צעד להתמודדות עם פישינג ופריצה לפייסבוק.
מדריך אינטנס לקידום פוסט בחינם בפייסבוק
By גיא סמג'ה 10 Mar, 2020
מדריך אינטנס לקידום פוסט בחינם בפייסבוק
By my target 24 Jan, 2020
There are so many good reasons to communicate with site visitors. Tell them about sales and new products or update them with tips and information.
Share by: