עולם השיווק בכלל ועולם השיווק הדיגטלי במיוחד, עוברים תהליך של התמחויות והתמחויות ספציפיות בכל תחום. אם פעם היה רופא כללי, היום יש עשרות תחומי התמחות רפואית ובכל תחום אף תחומי משנה פרטניים וייחודיים
אבל בואו נתמקד בדוגמא בחיי היומיום:
בתהליך בנית בית, אתם זקוקים למספר אנשי מקצוע לצורך סיום העבודה
- האם נסכים שהרצף יתקין את הריצוף לפני שהשרברב יסיים את עבודות הצנרת?
- האם יתכן שהחשמלאי יעביר את הכבלים בקירות אחרי עבודות הטיח והצביעה?
- האם טכנאי המזגנים יתקין את המזגן לפני שידע מהו הספק הנתיך המרכזי?
ברור שהתשובות לשאלות אלה היא
לא
מוחלט
אנחנו ב Intense– פועלים על פי היררכיית עבודה מוגדרת ומסודרת. אנשי המקצוע שלנו קובעים את תוכנית העבודה וממנים את איש המקצוע האחראי בכל שלב ושלב, כך שכאשר משימת העיצוב מגיעה אל הסטודיו לגרפיקה, כל מאפייני הקמפיין כבר מוגדרים: קהל היעד, המטרה השיווקית, האסטרטגיה, ערוץ המדיה, התוכן המילולי וסימני המסחר (לוגו, סמל) של הלקוח. במערכת כזאת תהליך העבודה מבטיח דיוק מקצועי ומיקוד כל המאמצים להשגת יעדי הקמפיין.
עבור העסק הקטן פירוש הדבר הוא שאין לו צורך להתפשר עם אנשי מקצוע שיודעים רק חלק מהעבודה, או יועצים שרואים רק חלק מהתמונה. בעל העסק רואה מולו ישות אחת הכוללת מערך מסודר ומקצועי המפיק את המירב בכל שלב ושלב.