ייעוץ לפיצריות

אבחון וייעוץ עסקי לפיצריות

ייעוץ וליווי מקצועי לפיצריות

"ייעוץ" נחשב בדרך כלל לרעיון שאפשר לשמוע אך לא חייבים להתייחס אליו. כמו המלצה מהשכן על גנן מומלץ או עצה מהמוסכניק איזה רכב מומלץ להם לקנות.
ייעוץ עסקי הוא לא רק המלצה מה כדאי לכם.. הוא מורה דרך מפורט הדומה יותר לאבחון וייעוץ רפואי הכוללת דרכי טיפול ומניעה.

האבחון שלנו מספק לכם תמונת מצב מלאה אודות העסק המיועד לרכישה (בדיקת ריווחיות וכדאיות לפני קנייה) ותמונת מצב מלאה לעסק הנמצא בקשיים. אנו יורדים לשורש העסק מנתחים את כולו ובודקים מהם החלקים הזקוקים לשימון, תיקון או החלפה. האם הבעיות הן בניהול העסק? בציוד לא מתאים? בשיטות העבודה? בהתנהלות מול ספקים? עלות המכר? ואולי שורש הבעיה הוא בתמחור שגוי או בהתנהלות מול עובדים וביחסי התפוקה שלהם? ואולי איכות המוצר טעונה שיפור קל, ממש נגיעה קלה שתחולל פלאים. לפעמים מספיקה חוליה חלשה אחת בשרשרת כדי לסכן ולהחליש את השרשרת כולה ולהעמידה מול סכנת התרסקות.

פיצריות הוא תחום ההתמחות שלנו. אנו לא נמנים בין חברות ייעוץ עסקי המפעילות תיאוריות מתוך גיליונות אקסל ותוכניות מגרה. אנחנו נוביל אתכם במהלכים ופתרונות מעשיים מתוך הידע והניסיון האישי והמעשי שלנו בענף. הייעוץ שלנו יספק לכם הכוונה ופתרונות מעשיים ומוכחים.

ייעוץ עסקי לפני פתיחת פיצרייה אמור למנוע את תהליך הלמידה העצמית, את התהליך הארוך של ניסוי ותהייה ומצד שני לזרז את החזר ההשקעה ואת היום בו תוכלו לקצור פירות מהעסק. היתרון והתוצאה של יעוץ עסקי מקדים הוא קבלת עסק ערוך ומתוכנן מיומו הראשון הן מבחינת מערכי העבודה והן מבחינת יעדים, מטרות והגדרות שיווקיות משמע מוכן לעבודה ומוכן לייצור הכנסה.

במצב בו פיצריה פעילה נמצאת בקשיים, מרווח הזמן לזיהוי וטיפול בחוליות החלשות הינו קצר, ורק מומחה ספציפי בענף המכיר מקרוב את הפתרונות המעשיים והישימים בתחום הפיצריות יהיה הפיתרון האולטימטבי עבורה

אנו נראה לכם, נלמד אתכם ונדריך אתכם בפועל איך לבצע פעולות, אנו נלמד ונאמן אתכם איך ליישם פתרונות לאורך זמן ונדאג שתתמקצעו בכל דבר אשר תלמדו.

השיטה שלנו היא לשלב את התיאוריה עם המבחן המעשי כדי לתת לכם את כל הכלים לנווט את הפיצריה שלכם ליעדים של הצלחה.

הקדימו תרופה למכה!

ניסון רב שנים בהקמה וניהול פיצריות , ידע והכרת הענף על כל רמ"ח איבריו מעניקים לנו את היכולת לנתח ולאבחן לכם את העסק הקיים או המיועד ולייצר פתרונות פרקטים ומעשיים, בכדי שההובי שלכם יהיה גם מקור הפרנסה שלכם.האם תבנו בית ללא אדריכל?

האם תלמדו להטיס מטוס רק מלמידה ע"י ישיבה ליד הטייס?
האם האחריות בפתיחת עסק שפרנסתכם ועתידכם תלויים בו לא מצריך ייעוץ מקדים?

פתיחת עסק קטן דורשת מאיתנו הון עצמי משמעותי, אשר לפעמים הוא חסכון שעמלנו עליו שנים רבות. מצד שני, העסק אמור לייצר ולספק לנו משכורת, הכנסה קבועה שתהווה בסיס לקיומנו הכלכלי. מי יכול להרשות לעצמו לאבד הון עצמי ובמקביל לא לייצר הכנסה?

מי יכול לבנות בית מבלי להבטיח את המשך קיומו לעד? האם נסכן את ההון העצמי שלנו ואת המקום הבטוח שלנו? האם נהמר על בנייה בית שהצלחת הבניה שלו מוטלת בספק?

השקעה בעסק היא כמו השקעה בבית

למה לסכן מאות אלפי שקלים, שנים מחיינו, זמן איכות עם משפחתנו ואת כספי המחייה של ביתנו בפתיחת פיצרייה רק על בסיס כישרון ואהבה או תקווה ורודה להצלחה?

אפילו שף מקצועי ומוכשר בעל ניסיון רב שנים במסעדות איטלקיות ובפיצריות אינו בהכרח מומחה לניהול עסק קטן ופתיחת פיצרייה. בישול הוא מקצוע, וניהול הוא מקצוע אחר. ניהול מטבח אינו דומה לניהול עסק. ידע קולינרי והכנת מנות אינם מקנים יתרון בשיווק והכנת מסעות פרסום לידיעתכם ולהפתעתכם, פיצרייה רק נשמעת כמו עסק קטן ופשוט. מדובר באחד העסקים הקשים לתפעול וניהול בגלל הזרועות הרבים שלו,(עובדים, ספקים, מערך משלוחים, מסעדה ואיסוף עצמי, שירות לקוחות, מכירות, עבודה מול גורמים חיצוניים כמו רואה חשבון, רבנות, רשויות, חוקים ובירוקרטיה רבה).וכמובן בגלל היותו מוצר עממי מבוקש ותחרותי.

רבים עוזבים מקום עבודה, איכות חיים ופרנסה יציבה בכדי לעסוק במשהו שהם אוהבים. אחרים רוצים להתקדם ולהפוך משכירים לעצמאיים, ואחרים פשוט רוצים להגשים חלום ילדות. הרצונות, האהבה והניסיון החלקי "משכרים" אותם וגורמים להם לחשוב שהם מספיק טובים ובעלי תכונות מולדות לניהול ופתיחת עסק קטן ושהם לא זקוקים לסיוע והדרכה איך מקימים ומנהלים עסק.

ייעוץ עסקי לפיצריות – לא הוצאה מיותרת אלא השקעה משתלמת

כשמודדים את היחס שבין עלות ההשקעה בשכירת שירותיו של יועץ עסקי לפיצריות מול עלות ההשקעה בהקמת העסק בתוספת חישוב ההכנסה הצפויה ממנו, מתברר כי זוהי השקעה נמוכה ביותר. אם נשווה אותה להשקעה בלימודים אקדמאיים נגלה כי כדי להשלים תואר אקדמי נדרשת השקעה נכבדה של זמן וכסף עד שמתחילים ליהנות מהרווחים.

ההשקעה בייעוץ לפתיחת פיצרייה או לשיקום פיצרייה קיימת מהווה חלק קטן מההשקעה הכוללת, אך תרומתה משמעותית וקריטית להצלחה ולהחזר חיובי של ההשקעה.
אל תהססו לפנות אלינו להתייעצות ראשונית. השיחה עם יועץ עסקי לפיצריות היא ללא עלות וללא התחייבות.

אבחון וייעוץ להבראת פיצריות פעילות

ניהול פיצרייה, קטנה ככל שתהיה, היא היא משימה גדולה ומורכבת הדורשת ידע הן בייצור ובהכנת פיצות והן בניהול ותפעול העסק.

רוב הפיצריות הנמצאות בקשיים הן פיצריות שנבנו ללא כל תכנית מסודרת ו/או מנוהלות בצורה לא מספיק מקצועית. תופעה מוכרת היא שבעל העסק לא יודע להצביע על הסיבות לחוסר ההצלחה ונוהג לתלות את הירידה בהכנסות באינסוף סיבות ותירוצים: זו תקופה כזו ואצל כולם חלש עכשיו, זה בגלל החגים, מזג האוויר, מצב הרוח במדינה או בגלל המתחרה החדש באזור.

חשיבה שגויה שכזאת עלולה להמשך שנים תוך אי הכרה או הדחקה של הגורמים האמיתיים. במקום ליזום תוכנית פעולה בעל העסק משכנע את עצמו שזהו מצב זמני ומחר המצב ישתפר והנה אוטוטו העסק יתאושש ויעלה על הגל. אחדים ינקטו בפעולות כלשהן כמו שינוי/הרחבת אפיקי הפרסום. וכשצעד זה לא עוזר מגיעים לתובנה חדשה: מרחיבים את התפריט! המחשבה כי מנה חדשה או מכונת גלידה יהפכו את העסק שלהם למכניס ומרוויח יותר היא מחשבה שגויה ביסודה! פיצרייה הנמצאת במגמת ירידה או פיצרייה שלא מצליחה להתרומם ולייצר הכנסה גבוהה גם אחרי מספר ניסיונות פרסום חדשות סובלת מבעיה פנימית באחת מזרועות העסק (ניהול, תפעול,ארגון, שיווק, כוח אדם ןעוד) ושינויים קוסמטים כאלה ואחרים לא יביאו את הישועה.

למה לחכות שנים עם חוסר הצלחה ותוצאות מאכזבות? הקלות בה בעל עסק הולך וקונה מכונת גלידה בעשרות אלפי שקלים בשביל הכנסה של שקלים בודדים שספק אם יחזירו את ההשקעה, לעומת האפשרות לקבל עזרה מיועץ עסקי בעלות נמוכה מעלות מכונת הגלידה ועם סיכוי ממשי לשבירת מעגל הקסמים, הגדלת ההכנסות והרווחים והצלת העסק מהתרסקות.

ייעוץ עסקי לא חייב להיות שלב של מהפיכה או משהו יקר במיוחד כמו שלא כל הכנסת רכב למוסך מסתכמת בהחלפת מנוע. ההתמחות וההתמקצעות שלנו בפיצריות יבטיחו לכם זיהוי מהיר ופתרון מעשי לחוליה החלשה בעסק שלכם ובעלות ריאלית.

אבחון ובדיקה לפני קניית פיצרייה

אבחון לצורך קבלת החלטה על רכישת עסק הוא תהליך חשוב ומורכב הדורש ידע, ניסיון והכרת הענף. בכדי להבין ולבחון את העסק מעבר למצגות הנוצצות ולתוכנית העיסקית המרשימה חובה להעזר ביועץ עסקי מומחה לתחום הפיצריות כדי לראות את האמת אשר לעיתים נסתרת מן העין.

ראשית אנו בודקים את מצב העסק מבחינת ניהול ספרים, דוחות ונתונים מספריים יבשים בליווי רואה חשבון מטעמנו. לאחר מכן אנו עורכים בדיקת ריווחיות ומצליבים אותה עם הנתונים בשטח. נתונים אלה ניתנים לאימות רק על ידי יועץ עסקי מומחה לתחום הפיצריות. להלשמת התמונה אנחנו עורכים ניתוחים על סמך ניתוח הזמנות מספקים, נתונים מחברת האשראי וצפייה בפעילות העסק.

כשם שלא נקבל החלטה על רכישת רכב על סמך דוח בדיקה של המוכר בלבד, כך לא נרכוש עסק רק על פי דוחות עסקיים מצד המוכר בלבד. גם אם נבדקו על ידי רואה חשבון מטעם הרוכש המיועד.

בדיקה על ידי רואה חשבון בלבד תיתן מצג חלקי, לעיתים מוטה לטובת המוכר ולעיתים אף מצג כוזב. רואה חשבון לא מבצע בדיקה בשטח. הוא לא בודק את מצבו הפיזי של המקום, איכות הציוד, נוחות גישה, חניה, איכות חומרי הגלם, התאמת הריהוט לצרכי העסק, מערך השיווק ורמת השירות. האבחון העסקי שלנו ייתן לכם תמונה מלאה למצב העסק, רמת הרווחיות בפועל, תוך התייחסות חד משמעית לכדאיות הרכישה והחזר ההשקעה.

ייעוץ לפתיחה והקמת פיצריות

פתיחת פיצרייה היא משימה גדולה ומורכבת המצריכה ידע רב לא רק בתחום ההתמחות של העסק אלא גם ב…

יכולת לניתוח השוק, הבנתו בחינת ובחירת לוקיישן, קונספט ומודל עסקי. 
הבנה והכרת הביורוקרטיה, הדרישות והתקנות של גורמי האכיפה השונים.
הליך בחירת הציוד, הספקים, המתכונים, חומרי הגלם ופיתוח שיטות העבודה.
בתכנון האדריכלי, העיצוב והמיתוג העסקי, 
ולבסוף חיבור והרכבת כל הזרועות לפעולה מתוזמרת ומתוזמנת: 

הכשרת כוח אדם, בניית מערך משלוחים, בניית מערך שיווק ועוד. כל אלה דורשים תכנית עבודה והיררכיה מסודרת המלווה באנשי מקצוע הבקיאים בענף המזון והפיצריות בפרט.

גם שף מצטיין בעל ניסיון עשיר בפיצריות רבות בארץ ובעולם לא בהכרח יקים פיצרייה מוצלחת ללא יעוץ עסקי משלים ליכולותיו הקולינריות.

יכולות קולינריות בלבד לא מבטיחות הצלחה!
שפים גדולים בארץ ובעולם כשלו וסגרו מסעדות בהיקפי השקעה של מליוני שקלים.

מוצר טוב לא תמיד מבטיח הצלחה עסקית!
פיצות מבטיחות ומשובחות בהרבה משל הרשתות הגדולות והמסחריות לא הספיקו לבעליהן ,שכשלו בתכנון, בניהול ובשיווק של הפיצרייה, להפוך מהבטחה -להצלחה !

מיקום טוב לא מבטיח כניסת לקוחות והצלחה עסקית
כמה פעמים דילגתם או פשוט פספסתם בתי עסק במיקום מרכזי בגלל חוסר נראות, חוסר עניין, חוסר מיתוג אטרקטיבי או העדר אפשרות להבין את מהו העסק?. האם שמתם לב לתחלופה חוזרת ומהירה של עסקים במקומות יוקרתיים ומצליחים?

על מנת שעסק יצליח צריך יועץ עסקי ומקצועי אשר יידע לבחור ולחבר את מכלול הדברים (ממש כמו אדריכל) וכמובן בעלים מוכשר ובעל יכולות אישיות ויכולות ניהול מגוונות.

מתכננים לפתוח פיצרייה?
אנחנו כאן בשביל לפענח לכם את החלום ולראות עד כמה ניתן להגשים אותו ואם כן לתת לכם את כל הכלים להפוך אותו למציאות אמיתית ומוצלחת.

השירות שלנו כולל קשת רחבה של אפשרויות, החל בייעוץ וליווי לפתיחת פיצרייה ועד הקמת הפיצרייה מאלף ועד תו, כולל הקמת המקום עצמו על ידי בעלי מקצוע (אדריכל, מעצב וקבלן מבצע) עד למסירת המפתח לעסק חדש מוכן לעבודה.

פתרונות שיווק לפיצריות

שיווק ופרסום פיצריות הוא משימה מאתגרת במיוחד עקב ריבוי הקהלים, (משפחות, בני נוער, מוסדות וארגונים) קשת המאכלים, (פיצות, סלטים, פסטות, מאפים) וקשת הסיווגים (בצק דק, עבה, מלא, צמחוני, טבעוני, ללא גלוטן). נוסיף על זה את אפשרויות הישיבה, המשלוחים, והאיסוף עצמי ואת אופציות ההזמנה במקום, בטלפון, באתר ובאפליקציה וכמובן את שלל אפיקי ואמצעי הפרסום.

  • אינדקסים כמו דפי זהב ו 144
  • פורטלים כמו משלוחה, זאפ רסט, תן ביס, סיבוס ועוד
  • פרסום אופליין – רדיו, עיתונות עלונים, מגנטים, שלטי חוצות.
  • פרסום אונליין -אתר אינטרנט, גוגל ורשתות חברתיות

מהו הערוץ המתאים ביותר? כמה כסף צריך להשקיע בכל ערוץ? ובמה ממש אסור לגעת?

התשובות לשאלות האלה מצריכות התווית אסטרטגיה ברורה התואמת את היעדים השיווקיים וקהלי היעד. לאחר גיבוש האסטרטגיה מתבצעת בחירת סוג המדיה והתקציב בהתאם למטרות השיווקיות שהוגדרו.

דגש חזק ניתן על התכנים הפרסומיים. הרי לא נפנה להורים באותה שפה ובאותה ערוץ פרסום בו נפנה לילדים ונוער, לא נזמין סבתא עם הנכדים לארוחת ערב באותה שפה בה נזמין בעלי עסקים ועובדים באזור לעסקיות הצהריים שלנו.

הוצאות הפרסום הגבוהות לא מאפשרות לבעלי פיצרייה לזגזג בין אמצעי פרסום שונים, ולבחון מגוון שיטות פרסום, למספר קהלי יעד ובאפיקים נפרדים. התחרות הרבה בענף, בתוספת הרשתות הגדולות לא מעניקים לנו מרווח לניסוי וטעיה! הצורך הקיומי של פיצרייה הוא מכירות מיידיות בלי להמתין לתוצאות ארוכות טווח.

ניסיוננו במשך יותר מ-13 שנה הפך אותנו לבקיאים ומכירים לעומק את כל המדיות והערוצים, את כל האינדקסים והפורטלים. אנו יודעים היטב איך, מתי ומה נכון לעשות בכל אמצעי פרסום.

היכרות זו מאפשרת לנו לבצע פניה לקהלים מדוייקים תוך שימוש בפרסום ממוקד ומדוייק, לבעלי, עסקים, משפחות ובני נוער וכן לקהל הנמנע מאכילת גלוטן, קהל שומר מסורת, טבעוני או צמחוני כשכל אחד יקבל את המסר המיועד לו מבלי להוציא אלפי שקלים על מוצרי פרסום ו/או אמצעי פרסום רבים.

העתיד של עולם השיווק הוא בעולם הדיגיטל. כלי השיווק האינטרנטיים הם רבי עוצמה, מדוייקים, גמישים ופקטיביים. בניית אתר ללא קידום בגוגל תשאיר את העסק שלכם בצל, ללא קשר וחיבור עם קהל היעד, וללא חשיפת התפריט, המבצעים ואופציית ההזמנת אונליין. העמוד העסקי שלכם בפייסבוק יישאר לוח מודעות לא מעניין ולא אפקטיבי עבור הגולשים ובטח שלא ייצר לכם הכנסה אם לא יקודם מקצועית בצורה אורגנית וממומנת.

כל אפשרויות הפרסום וכל פתרונות השיווק לפיצריות נמצאות עבורכם אצלנו והכל במקום אחד:
  • ייעוץ שיווקי
  • מיתוג עסקי
  • עיצוב גרפי
  • צילום עסקי – צילומי תדמית, מנות ופורטרט
  • שיווק ופרסום אונליין ואופליין

כמו כן פיתחנו מגוון שיטות שיווק מיוחדות ומיועדות לפיצריות המייצרות תוצאות מיידיות ויחסי המרה גבוהים ובעלויות נמוכות. שיטות שיווק אלה ימקמו אתכם בשורה אחת עם הרשתות הגדולות ויעניקו יכולת התמודדות עם כל מתחרה שלכם.

מרגישים שהפרסום שלכם לא מספק את הסחורה? רוצים פתרונות שיווק יצירתיים ואפקטיביים?
פנו אלינו לקבלת שיחת ייעוץ חינם ממומחה שיווק לפיצריות!

מה עוד אנו מציעים לפיצריות?

מה אנו בודקים?

  • סביבת העסק מתחרים ופוטנציאל 
  •  קונספט ומודל עסקי
  •  ניהול העסק ותפעולו
  • התנהלות מול עובדים ספקים ורו"ח
  •  התנהלות מול לקוחות
  • רמת השירות ללקוח
  • שביעות רצון מהמקום ומהנות המוגשות
  •  ניהול מלאי ורכש
  • ניתוח דוחות כספיים
  •  הוצאות ועלויות תפעול
  • רווח גולמי נקודת האיזון
  • מקצועיות העובדים ותפוקתם
  • טיב איכות ומחירי חומרי הגלם
  • טיב ואיכות המנות
  • התאמת חומר הגלם למנות
  • התאמת המנות לקונספט ולקהל היעד
  •  תזרים ושיטת העבודה
  • סדר ארגון והכנות מקדימות
  • רמת והתאמת הציודים בעסק
  • תכנון ומיקום הציודים בעסק
  • שילוט בעסק ומחוצה לו
  • האווירה בעסק ומה הוא משדר
  • מערך השיווק בעסק

מה אנחנו עושים?

  • מציאת יתרונות ובידול עסקי
  •  הגדרת קונספט ומודל עסקי
  • התאמת לוקיישן לקונספט ולהפך
  • אימון ולימוד איך לנהל פיצרייה
  • התנהלות מול ספקים וניהול מלאי
  • ניהול חשבוניות ודיווח משכורות
  • הדרכת עובדים הגדרות תפקיד
  • כתיבת נהלי עבודה וסדר יום
  • פיתוח ושיפור תזרים עבודה
  • תכנון וארגון חללי העבודה
  • בירוקרטיה ורישיונות
  • פיתוח ושיפור מתכונים למטבח האיטלקי
  • בחירת התאמת ורכישת ציוד
  • בחירת והתאמת חומרי גלם
  • בניית מנות ותפריטים
  • הוזלת עלויות ושיפור ריווחיות
  • ניהול מאגרי לקוחות
  • ייעוץ שיווקי
  • ליווי מקצועי יד ביד במטבח ובדלפק 

מה אנו מציעים?

מיתוג:

  • יצירת לוגו ושמות לעסקים
  • בניית קונספט פרסומי אחיד
  • הגדרה ויצירת סולגנים ומסרים שיווקיים
  • עיצוב תפריטים, עלונים ומגנטים
  •  עיצוב  מודעות, שלטים והבאה לדפוס
  • צילומי תדמית, אווירה ומנות
  • הקמה ועיצוב אתרי אינטרנט וכנסים דיגיטלים

שיווק ופרסום

  • בניית תכנית ואסטרטגיית שיווק
  • קידום ופרסום אונליין ואופליין
  • בחירת ערוצי פרסום מוכחים לפיצריות
  • בניית מודעות למדיה הכתובה והדיגיטלית
  • פתרונות שיווק באינטרנט
  • קידום אתרים, קידום גוגל וקידום בפייסבוק
  • שיטות שיווק ייחודיות לפיצריות לקידום מכירות
  • הקמת מועדון לקוחות קידומו ותיפעולו

טיפ קטן לסיום....

עסקים רבים מוותרים על פרסום כשמולם ניצבים מתחרים גדולים ורשתות שיווק מובילות. זוהי מחשבה תבוסתנית ובלתי מבוססת ולעיתים ממש הפוכה למציאות!

ככל שיש לכם יותר מתחרים וככל שהם יותר גדולים הפרסום שלכם יותר הכרחי ותתפלאו הוא אפילו הרבה יותר קל ובעל סיכויי הצלחה רבים יותר!

איך עושים זאת? פונים אלינו!

ושואלים אותנו על שיטת הרימרקטינג מתחרים שפיתחנו. 
על שיטת שיווק זו ועל שיטות שיווק נוספות תוכלו לקרוא בשיווק דיגיטלי חכם.
Share by: