פרסום בגוגל

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל לעסקים קטנים?

בהחלט כן.. פרסום עסקים בגוגל אפשרי היום יותר מתמיד!

נכון, לא לכל עסק יש אתר (הכרחי בכדי להופיע בתוצאות החיפוש) אבל "גוגל פרסום" מאפשר לנו לפרסם גם עם דף נחיתה אשר הקמתו וקידומו קלים וזולים יותר מאשר אתר אינטרנט.

קידום ממומן בגוגל = להיות ראשון בגוגל!

קידום ממומן – כדי לעקוף את הקידום האורגני שעסקים קטנים מתקשים ולא יכולים תקציבית לטפס בתוצאות החיפוש ואינם בנויים להשקיע לטווח ארוך ולחכות לתוצאות שיגיעו אחרי מספר חודשים וגם הם בספק

קידום ממומן – כדי להגיע לתוצאות מידיות ולשליטה בהוצאות (חשוב והכרחי לכל בעל עסק קטן)

קידום ממומן – כדי לחשוף מוצר/שירות/עסק בדרך יעילה וזולה יותר מאמצעי הפרסום ה"קלאסיים": העיתונות הכתובה, שלטי החוצות והרדיו. התשובה לכל אלה היא פרסום ברשת המדיה של גוגל: מרשים יותר, חדשני יותר, אפקטיבי יותר

קידום בגוגל אדוורדס

פרסום עסקים בגוגל אדוורדס מתבצע בשני מסלולים:

פרסום ברשת החיפוש – פרסום מודעות על בסיס מילות והרגלי חיפוש של הגולשים כשהתשלום הוא עבור הקלקה על המודעה.

פרסום ברשת המדיה – פרסום מודעות באנרים וסרטונים באתרים ואפליקציות נבחרות לקהל מוגדר אישית לתחומי עניין והרגלי חיפוש וכן לקהל שכבר ביקר אצלנו באתר (ראה רימרקטיג בהמשך). במסלול זה ניתן לבחור בין תשלום הוא עבור חשיפות או עבור הקלקות.

רשת המדיה -היא למעשה רשת אתרי תוכן גדולים, אפליקציות, משחקים וכדומה אשר ניתן לפרסם בהם מודעות טקסט, באנרים וסרטונים על בסיס מיקום ותחומי עניין של הלקוח. כלומר הגעה לקהל יעד בעל סבירות גבוהה שיביע עניין במוצרים ו\או השירותים שלנו.

אופצייה נוספת היא לפרסם לקהל יעד שכבר ביקר באתר שלנו והוא בעל סבירות גבוהה לביצוע רכישה. שיטת השיווק הזו נקראת רימרקטינג עליה תוכלו לקרוא בהרחבה בהמשך

הלוקסוס לפרסם באתרים מבוקשים ואפליקציות כמו gmail youtube ynet mako one היה שמור לחברות ועסקים גדולים בעלי תקציבי ענק אך הודות לפרסום ברשת המדיה של גוגל גם עסקים קטנים, בעלי תקציב קטן, יכולים להופיע לצד מותגי על.

רשת החיפוש היא למעשה מנוע החיפוש של גוגל שכולנו משתמשים בו על בסיס יום יומי. התוצאות יהיו מדוייקות אודות לשיטת "גוגל פרסום" אשר דואגת לאתר לנו את העמודים הרלבנטים ביותר למילות החיפוש שהקלדנו.

על מנת להתקדם בגוגל הן בקידום אורגני והן בקידום ממומן יש לפרסם על מילות מפתח נחשקות ורלוונטיות. איתור מילות המפתח יעשה במחקר מילים של איש מקצוע אשר גם יחקור כל ביטוי וביטוי הן בכמות החיפושים, והן ברמת התחרות הרלוונטיות שלו.

רק מילים אשר ישלבו כמות חיפושים גדולה, רלוונטיות רבה ורמת תחרות נמוכה יבחרו לפרסום בגוגל ממומן

הפרסום ברשת החיפוש משיג תוצאות בטווח הקצר והמיידי בגלל היותו ממוקד למילות חיפוש פופולריות בקרב קהל היעד ולא רק על בסיס התעניינות במוצר כלומר הלקוח יותר חם וקרוב לרכישה. ההבדל בין פרסום לקהל (פרסום ברשת המדיה) לבין פרסום על בסיס מילות חיפוש (פרסום ברשת החיפוש)הוא במוכנות, ברצון ובבשלות של הלקוח לבצע רכישה. יש הבדל בין לקוח שמביע עניין בתוכים לבין לקוח שמחפש לקנות תוכי אם למשל אני מגדל ומוכר תוכים הייתי רוצה להופיע קודם כל תחת מילות חיפוש כמו: "איפה קונים תוכי?", "חנות תוכים", "קניית תוכי ממגדל" וכדומה.

במידה ואני מוכר גם ציוד ומזון לתוכים רצוי שאופיע גם ברשת המדיה לקהל שמביע עניין בתוכים מאחר ומזון וציוד זה משהו שרוכשים כל הזמן בניגוד לתוכי שזו רכישה חד פעמית כמעט.

הבחירה בין רשת המדיה לרשת החיפוש מתבצעת בהתאם לצרכים של העסק, לקהל היעד ולמוצר/השירות המוצע והיא נעשית על ידי יועץ שיווק.

רימרקטינג:

שיווק מחדש ברשת המדיה והרשתות החברתיות.

דרך ייחודית ויעילה להחזרת לקוח נוטש, לחיזוק המותג ולחיזוק ביטחון הלקוח לבצע את הרכישה של המוצר ו\או השירות שלנו.

אז מה זה אומר שיווק מחדש?
רימרקטינג למעשה עוזר לנו לעקוב אחרי מי שביקרו בדף הנחיתה שלנו, אך נטשו ללא ביצוע עיסקה. 
רימרקטינג מאפשר לנו לעקוב אחריו ולפתות אותו לחזור לנקודת המכירה. כלומר לקוח שהיה אצלנו באתר, התעניין ואף חשב לקנות אך לא קנה בפועל ועכשיו, סביר להניח, הוא בדרך למתחרה שלנו. רק מה… בדרך הוא יפגוש במודעת גוגל שהכנו במיוחד עבורו ובמיוחד עבור המוצר/השירות בו הוא התעניין כשביקר אצלנו.

מה זה אומר "לפתות" את הלקוח?
הלקוח הפוטנציאלי הזה יפגוש במוצר הספציפי שהתעניין בו קודם רק עם הטבה/הנחה ייחודית.
איפה מופיעות מודעות השיווק מחדש?
המודעות למעשה ירדפו אחר הלקוח ויופיעו לו ברשתות החברתיות, אפליקציות פופלריות ובאתרי תוכן גדולים מה שמחזק את המותג והאמינות של המוצר.
פרסום במקומות פופולרים, גדולים וחזקים בשילוב הטבה או הנחה ייחודית לרכישה מיידית מעלים את הביטחון של הלקוח לרכישת המוצר וכך הוא מרגיש שרכש מוצר טוב, מחברה גדולה ובהנחה!

רוצים לעקוב גם אחרי הלקוחות של המתחרים שלכם?
פיתוח אישי ובלעדי שלנו מאפשר לנו לשווק ברשת המדיה וברשתות החברתיות ישירות לקהל של המתחרים שלכם באופן אישי ונקודתי.

על פיתוח יצירתי זה אתם  תוכלו לקרוא בעמוד שיווק דיגיטלי חכם תחת הכותרת רימרקטינג מתחרים

פרסום ממומן בגוגל – היתרונות:

  • אפשרות לפרסם גם ברשת החיפוש ולעקוף את הקידום האורגני
  • אפשרות לפרסם גם ברשת המדיה ולבצע רימרקטינג.
  • ניתן להגדיר קהלי היעד לפי מילות חיפוש/תחומי עניין/מיקום וכדומה
  • ניתן להגדיר את דרך הפעולה של הלקוח בהתאם לצרכים ולרצונות שלנו – חיוג ישיר, רכישה מיידית, הפנייה לאתר או להשארת פרטים.
  • ניתן להגדיר את התקציב היומי ולקבוע פרמטר לחיוב: מחיר להופעה/מחיר להקלקה
  • ניתן לבחור את הימים, באיזה השעות ומשך ההופעה של כל מודעה בקמפיין.
  • אפשרות שליטה על ההוצאות ועל רמת היעילות של התוצאות ויחסי המרה

הקידום בגוגל אדוורדס בניגוד לכל פרסום במקום אחר מאפשר לנו ממש לדעת כמה עלה לנו כל לקוח שסגר עסקה ובכך לבדוק את הריווחיות והתועלת של הפרסום בגוגל

מה אנחנו מציעים לכם?

  • הקמת דף עסקי חינמי – "גוגל לעסק שלי".
  • בניית אתר אינטרנט איכותי, רספונסיבי, מותאם לגוגל ובעל היררכיה נכונה ותקינה
  • בניית דף נחיתה מעוצב מושך ובעל משפך שיווקי להשגת לידים רבים
  • חקר מתחרים – מי המתחרים שלכם ברשת (הם לא בהכרח המתחרים הרגילים שלכם)
  • מחקר מילות מפתח – ניתוח צורת החיפוש של הלקוחות שלכם
  • בדיקת תחרות עבור כל מילת מפתח הן לקידום אורגני והן לקידום ממומן
  • קידום אורגני -הזנת מילות מפתח באתר, החלפת קישורים, כתיבת מאמרים וכדומה
  • פרסום ממומן ברשת החיפוש – פרסום מודעות שיופיעו בראש תוצאות החיפוש על בסיס מיקום ומילות מפתח
  • פרסום ממומן ברשת המדיה – פרסום מודעות\באנרים באתרים נבחרים ובאפליקציות פופולריות לקהל על בסיס מיקום, מילות מפתח ותחומי עניין
  • רמירקטינג -פרסום, מודעות ברשת המדיה וברשתות החברתיות, המחזיר לכם את הלקוחות שבקרו אצלכם באתר אבל לא השכילו לבצע את הפעולה הרצויה והאחרונה (התקשרות\השארת פרטים\רכישה).
  •  ניהול קמפיינים בגוגל – הקמת מסעות פרסום, מודעות גוגל וקפיינים מנצחים תוך בקרה ואופטימזציה לקבלת תוצאה אופטימלית 
Share by: