שיווק בווטסאפ

שיווק בווטסאפ

שיווק חכם ובחינם

וואטסאפ או ווצאפ? העיקר הסטארט אפ

לכל בעל עסק מערכת קשרים עם גורמים משפיעים בקהילה: חברים בקבוצת ווצאפ עם אנשים דומיננטים, מובילי דיעה ובעיקר בעלי השפעה! כל זאת בנוסף ללקוחות טובים ונאמנים שישמחו לפרגן בקרב חברים, עובדים, שכנים ובני משפחה
הרעיון הוא להשתמש בהם כסוכנים סמויים בתוך מוקדי קהל היעד בעל כוח קניה גדול. סוכנים אלה הם המפיצים הראשונים של המבצע שפרסמתם ויעבירו אותו הלאה וכך המבצע ימשיך לרוץ בתגובת שרשרת אנרגטית שוב ושוב הלאה מיד ליד מאוזן לאוזן!

בניגוד לפרסומים ומודעות ההד התקשורתי שיוצרים הסוכנים הסמויים זוכה לאמון רב, מאחר שאינו "פרסומת" אלא עצה והמלצה חברית. הבדל זה הופך את המבצע לכדאי ומשתלם ומשהו שחבל לפספס אותו. כך למעשה אנו יוצרים באז חברתי ומקבלים רכישות מיידות מבלי שהשקענו שקל.

מה זאת אומרת סוכנים סמויים?
ראשית הסוכנים יכולים להיות סמויים תרתי משמע. כלומר הם לא יודעים שהם משמשים כסוכנים שלנו והם לא יודעים שהם סמויים בקהל היעד שלנו..

אנחנו קוראים להם סוכנים מאחר ואנו "מנצלים" את רשימת אנשי הקשר שלהם בכדי להגיע לכמה שיותר אנשים ואת הכח החברתי וההשפעה שלהם בכדי להשיג רכישות מיידיות.

הסוכנים הסמויים לא באמת עובדים אצלנו, הם מכירים של העסק שלנו ומשום כך ישמחו לגלות כי חשבנו עליהם ושלחנו להם הטבה למימוש מיידי. הם עוד יותר ישמחו לעדכן את הקרובים להם בהטבה הבלעדית הזו (ההטבה תינתן למציגי ההודעה בלבד) והם יפיצו אותה מהר מאחר והזמן והמלאי מוגבלים.

כדי להגיע לקהלים רלבנטיים, חשוב שהסוכן שלכם יהיה שותף בקבוצות ווצאפ גדולות של אנשים רלבנטיים אשר ימצאו עניין לא רק במבצע, אלא גם בהפצתו לקבוצות אחרות, וכך, בתגובת שרשרת להגיע לתפוצות רחבות ביותר.
דוגמא למסר להפצה:
להפיץ להפיץ להפיץ
המבצע הזה תפור עליך

happy houer
בפיצריית הככר:
פיצה + שתיה + לחם שום
רק 39 ש"ח!!

*עד גמר המלאי*למציגים הודעה זו בלבד!
מהרו להזמין המלאי מוגבל – 04-6211233

מה עשינו למעשה? יצרנו את "אפקט האוטו גלידה"!

גרמנו לאנשים לרוץ לקנות פיצה מבלי שתכננו זאת. הם הופעלו בזכות פיתוי קצר מועד. מי מאיתנו היה באמת חושב לקנות גלידה עכשיו אם האוטו גלידה לא היה עובר?
השיתוף המתגלגל בווצאפ תופס אנשים, רעבים, משועממים, עם חברים, באמצע צפייה בכדורגל, או לפני הכנת ארוחת ערב.
הם לא בהכרח תכננו להזמין פיצה וגם אם כן הם אצלנו עכשיו ולא אצל המתחרה.

לסיכום, גיוס סוכנים המפעילים קבוצות whatsapp הוא כלי אפקטיבי ביותר, חברתי, ויראלי ונוח להפצה ושיתוף בין אחדים ובקבוצות מה שלא מצריך מאיתנו רשימת תפוצה גדולה ובטח ובטח לא לשלם עבור ההפצה.

אגב מניסיוננו השיווק בווצאפ מתאים ועובד כמעט בכל סוג עסק ואפילו על עסקים שבתחילה לא ראינו כל קשר\או אפשרות לשיווק בשיטה המדהימה הזו.

רק מה… לעיתים נדרשת חשיבה יצירתית בכדי למצוא את ההתאמה לפלטפורמת השיווק הזו, לאיתור וגיוס הסוכנים ואף ליצירת והפצת התוכן!
כיצד זה עובד בפועל?
לצורך הדוגמא נניח כי אנחנו רוצים להגדיל את קהל הלקוחות של פיצריה ביישוב קטן באזור השרון המרכזי. 
בשלב הראשון "גייסנו" 2 סוכנים:
  1. סטודנט צעיר יוצא צבא המבקר קבוע במסעדה
  2. אם לשלושה ילדים המגיעה למקום עם ילדיה פעמיים בחודש.
קבוצות ווצאפ של סוכן מס' 1:
  • חברים מהתיכון
  • חברים מהצבא
  • קבוצת הסטודנטים הלומדים איתו
  • קבוצת המתאמנים בחדר הכושר

קבוצות ווצאפ של סוכנת מס' 2:
  • אמהות לילדים בגיל הגן אליו הוא שולחת את בנה הצעיר
  • מעגל השכנים בבניין (קבוצת "וועד הבית")
  • הורים לילדים של בנה האמצעי (בית ספר יסודי)
  • הורים לילדים של הבן הגדול (תיכון)
  • קבוצות חוג קרמיקה
  • קבוצת מדיטציה
מי מתאים לשמש כסוכן סמוי?
  • עובד שלנו בהווה ובעבר
  • לקוח קרוב ונאמן
  • אדם מוביל, סוחף ומשפיע חברתית
חשוב ליצור גיוון ולבחור סוכנים המשתייכים לקבוצות שונות (גיל, מגדר מקום מגורים שונים)

Share by: