וואטסאפ או ווצאפ? העיקר הסטארט אפ
לכל בעל עסק מערכת קשרים עם גורמים משפיעים בקהילה: חברים בקבוצת ווצאפ עם אנשים דומיננטים, מובילי דיעה ובעיקר בעלי השפעה! כל זאת בנוסף ללקוחות טובים ונאמנים שישמחו לפרגן בקרב חברים, עובדים, שכנים ובני משפחה
הרעיון הוא להשתמש בהם כסוכנים סמויים בתוך מוקדי קהל היעד בעל כוח קניה גדול. סוכנים אלה הם המפיצים הראשונים של המבצע שפרסמתם ויעבירו אותו הלאה וכך המבצע ימשיך לרוץ בתגובת שרשרת אנרגטית שוב ושוב הלאה מיד ליד מאוזן לאוזן!
בניגוד לפרסומים ומודעות ההד התקשורתי שיוצרים הסוכנים הסמויים זוכה לאמון רב, מאחר שאינו "פרסומת" אלא עצה והמלצה חברית. הבדל זה הופך את המבצע לכדאי ומשתלם ומשהו שחבל לפספס אותו. כך למעשה אנו יוצרים באז חברתי ומקבלים רכישות מיידות מבלי שהשקענו שקל.
מה זאת אומרת סוכנים סמויים?
ראשית הסוכנים יכולים להיות סמויים תרתי משמע. כלומר הם לא יודעים שהם משמשים כסוכנים שלנו והם לא יודעים שהם סמויים בקהל היעד שלנו..
אנחנו קוראים להם סוכנים מאחר ואנו "מנצלים" את רשימת אנשי הקשר שלהם בכדי להגיע לכמה שיותר אנשים ואת הכח החברתי וההשפעה שלהם בכדי להשיג רכישות מיידיות.
הסוכנים הסמויים לא באמת עובדים אצלנו, הם מכירים של העסק שלנו ומשום כך ישמחו לגלות כי חשבנו עליהם ושלחנו להם הטבה למימוש מיידי. הם עוד יותר ישמחו לעדכן את הקרובים להם בהטבה הבלעדית הזו (ההטבה תינתן למציגי ההודעה בלבד) והם יפיצו אותה מהר מאחר והזמן והמלאי מוגבלים.
כדי להגיע לקהלים רלבנטיים, חשוב שהסוכן שלכם יהיה שותף בקבוצות ווצאפ גדולות של אנשים רלבנטיים אשר ימצאו עניין לא רק במבצע, אלא גם בהפצתו לקבוצות אחרות, וכך, בתגובת שרשרת להגיע לתפוצות רחבות ביותר.