ייעוץ שיווקי

אבחון וייעוץ שיווקי

הרוב המוחלט של בעלי עסקים עסוקים כמובן בניהול העסק שלהם. רוב בעלי העסק מומחים בתחום עיסוקם המרכזי. עורך דין מצטיין שהקים משרד עצמאי, שף מוכשר שפתח מסעדה, טכנאי מחשבים שפתח מעבדת תיקונים – כולם אנשי מקצוע מעולים בתחומם: עריכת דין, בישול, תיקון מחשבים. אך השאלה היא האם הם מומחים בשיווק?

מפליא ומפתיע עד כמה אנשי מקצוע מוכשרים מטפלים בתחום השיווק ללא כל הכשרה וניסיון, "על הדרך", בין פרוייקט אחד למשנהו הם "נוגעים" בשיווק, יוזמים פה ושם מהלך כזה או אחר, ובעיקר חוזרים על המנטרה האופיינית: "אצלי השיווק עובד מפה לאוזן". נשמע לכם מוכר? ובכן, לסמוך על שיווק מפה לאוזן דומה לניווט כלי שיט מודרני תוך הסתמכות על הכוכבים וכיווני הרוח. שיווק הוא מקצוע! שיווק מקצועי יכול לקבוע את גורלו של העסק. התפריט המעולה של מסעדה ישאר סגור על הדלפק ללא שיווק מקצועי, מתוכנן ומדוייק.

בעלי עסקים קטנים חייבים לקחת בחשבון כי מעגל התחרות שלהם כולל גם עסקים גדולים פי כמה. עסקים אלה מעסיקים יועצי שיווק על בסיס קבוע, כעובדים שכירים או כיועצים עצמאיים. הדרך להצליח בשוק תחרותי היא לקבל ייעוץ ממומחה שיווק שרואה את תמונת השוק כולו, המתחרים, האתגרים, הבעיות וההזדמנויות הניצבות בפני העסק ולנווט אותו ליעד בהצלחה.

אבחון וייעוץ שיווקי הוא תחום ההתמחות שלנו ב-Intense. שנים ארוכות של ניסיון ממשי בניהול עסקים בתנאי תחרות מאתגרים ומשתנים, העניקו לנו את הכלים לנתח, לאבחן ולתכנן מהלכי שיווק מנצחים במגוון רחב של תחומים וענפים.

בניית תכנית שיווקית? בניית אסטרטגיה שיווקית?

עבורנו, ייעוץ שיווקי אינו מתחיל בהמלצות שיווק מהירות. אנחנו "צוללים" לתוך העסק ובוחנים את המוצר או השירות, התמחור והמתחרים. אנחנו בודקים לא רק איך העסק נראה מתוך נקודת המבט של המנכ"ל, אלא גם, ובעיקר, כיצד רואה אותו הלקוח הפוטנציאלי. מה הוא מחפש, מהן ההעדפות שלו וכיצד ניתן להציב פתרונות הולמים לדרישות הלקוח מתוך מגוון היכולות של העסק.

תכנית שיווקית ואסטרטגיית שיווק לעסק קטן?

עבור עסק קטן, שצריך לשכור יועץ שיווק באינטרנט מדובר בהוצאה שעולה לא מעט כסף אך אצלנו ב intense השתנו כללי המשחק . איתנו גם העסקים הקטנים יכולים להרשות לעצמם ייעוץ ותכנון שיווקי מקצועי ובכך להתחיל לחוות מסעות פרסום מוצלחים מראש במקום כישלון צפוי וידוע מראש.
Share by: