כך תפרסמו בפייסבוק מבלי להוציא שקל על פרסום
גיא סמג'ה • March 10, 2020
מדריך אינטנס לקידום חינם בפייסבוק
הידעתם שפייסבוק הפחיתה את שיעור החשיפה של הפוסטים העסקיים שאינם מספיק ויראליים לטעמה?
מדריך זה יחשוף בפניכם 3 שיטות שיגרמו לפייסבוק לחשוב שכל פוסט שלכם הוא ויראלי!
מה זה אומר פוסט ויראלי?
פוסט ויראלי הוא פוסט שמעורר עניין בקרב החברים ברשת, גורם להם להגיב, לשתף ולהיות מעורבים.
מעורבות גבוהה זו היא המנוע שהופך כל פוסט איכותי שפרסמתם למדיום פרסומי רב עוצמה, המספק לכם חשיפה חינמית לחלוטין - בחסות פייסבוק
מדוע פייסבוק עושה זאת?
1. פייסבוק רוצה להישאר רשת חברתיות, להמשיך ולספק לגולשים תוכן טוב ואיכותי ולא להפוך ללוח מודעות.
2. פייסבוק רוצה לעודד אתכם להעדיף קידום ממומן התורם לשורת ההכנסות שלה, על פני קידום אורגני המהווה שירות חינמי לקהל הרחב
3. פייסבוק רוצה שתיהנו מהצלחה עסקית. כך תרצו ותוכלו לפרסם יותר ובשורה התחתונה, פייסבוק תרוויח יותר.
איך גורמים לפייסבוק להבין שהפוסט שלכם מעניין ורלוונטי ושכדאי לה לגלגל אותו הלאה?
פייסבוק בוחנת את הרלוונטיות של הפוסט שהעליתם בדקות הראשונות לאחר פרסומו. אם תוך 3 דקות הפוסט שלכם אינו זוכה לכמות מסוימת של תגובות, שיתופים או לייקים, הפוסט יישאר בדף העסקי שלכם וייחשף לאחוז מצומצם מתוך קהל האוהדים שלכם, כלומר לא הוא לא ייחשף לקהלים חדשים!
מה הם התנאים הבסיסיים ליצירת פוסט ויראלי?
1. תוכן
העלו תוכן טרנדי, מצחיק ועם ערך מוסף: טיפ, הטבה, מידע חיוני ועוד.
הקפידו על כתיבה מעניינת ואל תוותרו על כותרת שיווקית מסקרנת שתגרום לגולשים לעצור על הפוסט שלכם ולקרוא אותו.
לבסוף תנו הנחיה ברורה לגולשים לבצע מעורבות כלשהי בפוסט: לייק, תגובה, שיתוף, תיוג וכדומה
2. ויזואל
צרפו לטקסט תוכן ויזואלי מעניין:
בעדיפות ראשונה העלו סרטון לייב, בעדיפות שנייה סרטון רגיל ובעדיפות שלישית, תמונה.
בבחירת תמונה העדיפו תמונה מקורית ולא תמונה ממאגר, הנראית ומרגישה כמו פרסומת ולכן צוברת פחות לייקים.
טיימינג
העלו את הפוסט מהטלפון הנייד (מבחינת פייסבוק פוסטים מהנייד הם ספונטניים ומעניינים יותר) ובשעת השיא של הגלישה בפייסבוק, (נכון להיום, בשעה 20:00.). חשוב מאוד להעלות את הפוסט בזמן אמת ולא באמצעות תזמון פוסטים לפרסום עתידי. זאת מכיוון שפייסבוק מזהה שלא מדובר בפוסט אקטואלי אמיתי ולכן אינו ראוי לחשיפה גדולה.
חשוב להבין
פייסבוק לא יודעת לקרוא פוסטים ולא יכולה להעריך את מידת העניין שבהם. הנתון היחיד שהיא מזהה הוא רמת המעורבות של הגולשים שנחשפו לפוסט ומכאן, פייסבוק מסיקה האם לפוסט יש פוטנציאל ויראלי, או לא. כך, כל שנותר לכם לעשות הוא לגרום לפייסבוק לחשוב שהפוסט שלכם ויראלי!
איך עושים זאת?
גלו 3 שיטות שיאפשרו לכם להגיע לחשיפה של עשרות אלפי לקוחות פוטנציאלים, חינם!
רוצים להתחיל לפרסם בפייסבוק בלי להוציא אפילו שקל?
השאירו את פרטיכם ותתחילו ליהנות מחשיפה מקסימלית וחינמית לפוסטים שלכם!